Kabinet župana

Ana Vizovišek,

vodja Kabineta župana

 

 

T: 04 237 31 12

F: 04 237 31 06

E: ana.vizovisek@kranj.si

 

 

 

 

 

 

Simona Stollecker

tajništvo župana

telefon: 04 2373 101

lokacija pisarne: I/19

Nada Bogataj Kržan

namestnica vodje, mestni marketing

telefon: 04 2373 182

lokacija pisarne: II/34

 

Služba za komuniciranje  

Igor Kalabić

odnosi z javnostmi, mednarodno sodelovanje, urejanje družbenih medijev

telefon: 04 2373 362

lokacija pisarne: II/33

Mendi Kokot

odnosi z javnostmi

telefon: 04 2373 116

lokacija pisarne: I/160

Urška Planinc

odnosi z javnostmi, komuniciranje javnih zavodov  

telefon: 04 2373 147

lokacija pisarne: II/28

Ines Zabret

protokol in organizacija dogodkov, urejanje družbenih medijev

telefon: 04 2373 128

lokacija pisarne: I/152

 

Služba za mestni svet
 

Milena Bohinc

urejanje in priprava gradiva za seje mestnega sveta

telefon: 04 2373 119

lokacija pisarne: II/28a

Tatjana Kocijančič

urejanje in priprava gradiva za seje mestnega sveta, tajništvo kabineta

telefon: 04 2373 221

lokacija pisarne: II/27

 

Služba za krajevne skupnosti:  

Judita Tkalec

koordinacija za krajevne skupnosti

telefon: 04 2373 113

lokacija pisarne: I/130

 

Pisarna za evropska sredstva  
Ida Bibič

projekti, EU projekti, LAS, investicije Kohezijskih skladov

telefon: 04 2373 183

lokacija pisarne: II/198

Eva Romih

projekti, EU projekti

telefon: 04 2373 183

lokacija pisarne: II/198

 

Pisarna za zadovoljstvo občanov  
Barbara Umnik

komuniciranje z meščani

telefon: 04 2373 374

lokacija pisarne: II/198

 

Pisarna za podjetja
 
Ana Vizovišek

vodja Kabineta župana, skrb za gospodarski razvoj

telefon: 04 2373 112

lokacija pisarne: II/22

 

Pristojnosti kabineta: 

 

Kabinet župana, v okviru katerega delujejo pisarna za evropska sredstva, pisarna za zadovoljstvo občanov ter pisarna za podjetja, opravlja naslednje naloge:

  • opravlja organizacijsko-tehnična in administrativna opravila za potrebe sveta občine in njegovih delovnih teles, nadzornega odbora in občinske volilne komisije,
  • opravlja svetovalne, strokovne, organizacijske in administrativne naloge za potrebe župana in direktorja občinske uprave,
  • nudi strokovno pomoč krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju,
  • zagotavlja celostno podobo občine ter načrtuje, koordinira in izvaja promocijske dejavnosti,
  • načrtuje in koordinira medobčinsko, medmestno, medregijsko in mednarodno sodelovanje,
  • načrtuje, organizira in izvaja protokol ter prireditve, ki so občinskega pomena,
  • načrtuje in organizira informiranje javnosti,
  • skrbi za vsebinsko dopolnjevanje spletne strani Mestne občine Kranj,
  • vodi upravni postopek na prvi in drugi stopnji,
  • pripravlja in izvaja proračun s področja kabineta, 
  • pripravlja strokovne podlage in razpisne dokumentacije za javna naročila s področja kabineta,
  • nudi podporo pri vodenju in izvajanju sofinanciranih projektov v občini,
  • vodi in koordinira aktivnosti v zvezi s sodelovanjem občine na razpisih za pridobivanje finančnih sredstev,
  • opravlja strokovne in organizacijske naloge v zvezi s projekti, ki pomenijo pridobivanje dodatnih virov sredstev,
  • sodeluje z uradi in službami pri izvajanju posameznega sofinanciranega projekta,
  • svetuje uradom in službam pri vsebinski zasnovi projektov ter pripravi proračuna,
  • pomaga pri izdelovanju metodologije načrtovanja, spremljanja, izvedbe in nadzora sofinanciranih projektov ter pri pripravi in izvedbi proračuna s področja sofinanciranih projektov,
  • načrtuje in izvaja upravne in strokovno-tehnične naloge za pravilno in pravočasno izvajanje aktivnosti s področja sofinanciranih projektov,
  • izvaja naloge planiranja in nadzora nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
  • sodeluje pri pripravi in izvedbi izvedbenega načrta regionalnega razvojnega programa,
  • sodeluje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja in sofinanciranja,
  • skrbi za izvajanje pogodb o sofinanciranju,
  • nudi podporo zunanjim poslovnim subjektom na območju Mestne občine Kranj pri pridobivanju finančnih sredstev za spodbujanje gospodarstva,
  • koordinira, usmerja in nudi podporo fizičnim in pravnim osebam v zvezi z delovanjem občinske uprave,
  • oživljanje starega mestnega jedra,
  • koordiniranje in spremljanje razvoja dejavnosti ter aktivnosti pravnih in fizičnih oseb v starem mestnem jedru,
  • opravlja druge upravne in strokovne naloge s svojega delovnega področja.