Novice

1. april, 2015
Z ministrom Gašperšičem o prometni problematiki v kranjski občini

Ljubljana, 31. marec 2015 – Župan Mestne občine Kranj Boštjan Trilar s sodelavci se je na delovnem sestanku srečal z ministrom za infrastrukturo dr. Petrom Gašperšičem.


Pogovor je tekel o cestni problematiki, predvsem, kar se tiče državnih cest na območju Kranja. Uvodoma je bilo izpostavljeno, da je Kranj, kar se tiče investicij v vzdrževanje državnih cest zapostavljen, saj v zadnjih 15-ih letih v primerjavi z drugimi mesti in Slovenijo ni bilo praktično nobene investicije. Avtocestni izvoz Kranj vzhod in odsek do krožišča na Primskovem sta najbolj obremenjena državna cestna odseka v Sloveniji s povprečnim letnim dnevnim prometom skoraj 25.000 vozil. Krožišče na Primskovem (pri trgovskem centru Mercatorja) je med najstarejšimi krožišči v Sloveniji. Da je ta odsek državne ceste zelo obremenjen, dokazuje tudi to, da je bilo do sredine marca 2015 kar 52 prometnih obvestil o zastojih.


Po dogovoru z ministrom bodo na ministrstvu naredili vse, kar je v njihovi moči, za rešitev prometnih ozkih grl na območju kranjske občine. Ureditvi odseka Kranj vzhod do krožišča Primskovo bodo dali visoko prioriteto pri uvrstitvi v državni operativni načrt. Ta investicija bi vsebovala povečanje krožišča pri Mercatorju, gradnjo štiripasovnice od avtocestnega izvoza Kranj vzhod do krožišča in gradnjo še enega krožišča pri avtocestnem izvozu v smeri Jesenic, ki bi bil hkrati tudi izvod za Hrastje.


»Mestna občina Kranj bo pripravila prometno študijo, kakšni bi bili učinki na večjo pretočnost prometa, če bi naredili dva premostitvena pasova pri krožišču na Primskovem in začasno oziroma montažno krožišče pri avtocestnem izvozu v smeri Jesenic. Če bi ta študija pokazala dovolj velike pozitivne učinke na pretočnost prometa, bi bilo ministrstvo pripravljeno v tak projekt investirati že v naslednjem letu,« pojasnjuje župan Boštjan Trilar.


Župan in minister sta se tudi dogovorila, da se bosta, ko bo študija pripravljena, še enkrat srečala. »Pogovor je bil sproščen in konstruktiven, rešitve smo iskali interaktivno. Velika prednost Kranja je, da ima izdelano celostno prometno situacijo,« zaključuje župan Boštjan Trilar.