Novice in predstavitev kulture MO Kranj

11. junij, 2019
Filmi na Vovkovem vrtu 2019

Poletje nas bo zopet pripeljalo v naš mali kino na prostem po zajetno dozo dobrega filma. Vsak četrtek od julija do avgusta bomo razgrnili deke, postavili svoje stole in se prepustili izjemnim platenskim zgodbam. Začeli in končali bomo s filmi Franceta Štiglica, pionirja slovenskega filma in Kranjčana. Poleg dveh klasik pa bo poletni veter v naš kino pripihal še druge novejše, nagrajene zgodbe, tako tuje kot slovenske produkcije. Se gledamo ob četrtkih na filmih!

*Vovkov vrt je nadaljevanje vrtu gradu Khislstein
*V primeru dežja se filmi odvijejo v Stolpu Škrlovec

PROGRAM


DOLINA MIRU (France Štiglic, 1956, 88’)
Četrtek, 4. julij, ob 21. uri, Vovkov vrt

VSI VEJO (Asghar Farhadi, 2018, 132’)
Četrtek, 11. julij, ob 21. uri, Vovkov vrt

NE BOM VEČ LUZERKA (Urša Menart, 2018, 88’)
Četrtek, 18. julij, ob 21. uri, Vovkov vrt

DOGMAN (Matteo Garrone, 2018, 103’)
Četrtek, 25. julij, ob 21. uri, Vovkov vrt

TATIČI (Hirokazu Koreeda, 2018, 121’)
Četrtek, 1. avgust, ob 21. uri, Vovkov vrt

NIKOLI ZARES TUKAJ (Lynne Ramsay, 2017, 90’)
Četrtek, 8. avgust, ob 21. uri, Vovkov vrt

STOLETJE SANJ (Ven Jemeršić, 2019, 86’)
Četrtek, 15. avgust, ob 21. uri, Vovkov vrt

IZBRISANA (Miha Mazzini, 2018, 85’)
Četrtek, 22. avgust, ob 20. uri, Vovkov vrt

TISTEGA LEPEGA DNE (France Štiglic, 1962, 86’)
Četrtek, 29. avgust, ob 20. uri, Letno gledališče Khislstein

DOLINA MIRU (France Štiglic, 1956, 88’)
Četrtek, 4. julij, ob 21. uri, Vovkov vrt

Po ameriškem bombardiranju slovenskega mesta med drugo svetovno vojno deček Marko in deklica Lotti, ki je nemškega rodu, ostaneta brez staršev. V sirotišnici začne mala Lotti pripovedovati dečku o dolini, o kateri ji je nekoč pravila babica in kjer vedno vlada mir. Odločena, da poiščeta to »dolino miru«, otroka zbežita iz sirotišnice. Na poti srečata ameriškega pilota Jima. Čeprav so mu za petami nemški vojaki in partizani, se Jim junaško odloči, da ju bo prek sovražnega ozemlja pospremil do cilja.

*Digitalno restavrirana različica izdana ob 60-letnici filma

VSI VEJO (Asghar Farhadi, 2018, 132’)
Četrtek, 11. julij, ob 21. uri, Vovkov vrt

Laura se z otrokoma odpravi iz Buenos Airesa v špansko vasico sredi vinogradov, kjer je odraščala. Tam se pravkar odvijajo priprave na sestrino poroko. Toda ko nepričakovani dogodki pretresejo družinsko srečanje, privre na površje zamolčana preteklost. Film iranskega režiserja in scenarista je lansko leto otvoril filmski festival v Cannesu.

NE BOM VEČ LUZERKA (Urša Menart, 2018, 88’)
Četrtek, 18. julij, ob 21. uri, Vovkov vrt
Po projekciji bo potekal pogovor z ustvarjalci filma

Ko se devetindvajsetletna diplomantka umetnostne zgodovine brez denarja, dela in družbe znajde na kavču svojih staršev, ugotovi, da bo odrasti težje, kot je pričakovala. Prvi igrani celovečerec Urše Menart (Nekoč je bila dežela pridnih, Kaj pa Mojca?) je bil v Portorožu nagrajen z vesno za najboljši celovečerni film, scenarij in stransko igralko ter posebno omembo žirije slovenskih filmskih kritikov in kritičark.

DOGMAN (Matteo Garrone, 2018, 103’)
Četrtek, 25. julij, ob 21. uri, Vovkov vrt

Z nagrado za najboljšega igralca v Cannesu okiteni “urbani western,” avtorja Gomorre in Resničnosti. Na obrobju mesta, na meji med metropolo in divjino, vlada en sam zakon: zakon močnejšega. Tam živi Marcello, droben in pohleven možakar, ki dneve preživlja v svojem skromnem pasjem salonu, prosti čas pa posveča ljubljeni hčerki Alidi ter nenavadnemu razmerju s tiranskim Simoncinom, bivšim boksarjem, ki ustrahuje soseščino. Po enem številnih ponižanj začne Marcello snovati divje maščevanje …

TATIČI (Hirokazu Koreeda, 2018, 121’)
Četrtek, 1. avgust, ob 21. uri, Vovkov vrt

Po enem rednih tatinskih podvigov Osamu in njegov sin Šoto naletita na dekletce, zapuščeno v mrazu. Osamujeva žena je sprva do deklice zadržana, ko pa izve, kako težko je njeno življenje, jo družina vzame pod svojo streho. Čeprav so siromašni in se z drobnimi tatvinami komaj preživljajo, so člani Osamujeve družine srečni v svojem skupnem bivanju. Vse dokler nepričakovan dogodek ne razkrije skrivnosti, ki postavi tesne družinske vezi pred resni preizkus. Zlata palma v Cannesu.

NIKOLI ZARES TUKAJ (Lynne Ramsay, 2017, 90’)
Četrtek, 8. avgust, ob 21. uri, Vovkov vrt

Brutalen najeti morilec s travmatično preteklostjo se spusti v mračni svet newyorškega podzemlja, da bi iz krempljev organizirane otroške prostitucije rešil senatorjevo hčerko. Film, ki ga kritiki razglašajo za Taksista enaindvajsetega stoletja, je iz Cannesa odnesel nagradi za najboljši scenarij in igralca.

STOLETJE SANJ (Ven Jemeršić, 2019, 86’)
Četrtek, 15. avgust, ob 20. uri, Vovkov vrt
Po projekciji bo potekal pogovor z ustvarjalci filma

Stoletje sanj je celovečerni dokumentarec o slovenskem izumitelju Petru Florjančiču, ki je pred kratkim praznoval sto let. V njem Peter z lastnimi besedami opisuje življenje, ki je – tako pravi sam – napeto kot Hitchcockovi filmi.

IZBRISANA (Miha Mazzini, 2018, 85’)
Četrtek, 22. avgust, ob 20. uri, Vovkov vrt
Po projekciji bo potekal pogovor z ustvarjalci filma

Zgodba o samski mamici Ani, ki v porodnišnici ugotovi, da je ni v računalniških sistemih, da uradno ne obstaja ne ona ne njen novorojenček. Režijski prvenec Kranjčana Mihe Mazzinija je film o tem, kaj se je dogajalo Slovencem, rojenim na napačnem koncu razpadle države, ki so jim v devetdesetih letih na upravnih enotah luknjali osebne izkaznice.

TISTEGA LEPEGA DNE (France Štiglic, 1962, 86’)
Četrtek, 29. avgust, ob 20. uri, Letno gledališče Khislstein

Že dvakrat ovdoveli Štefuc se želi poročiti še s tretjo sestro iz iste družine. Trmasto vztraja v prepričanju, da dekle pripada le njemu in njegovim štirim otrokom. Pri tem se spre z dekletovo materjo, župnikom in drugimi vaščani, njenega bodočega ženina pa vrže z mostu v reko.

*Slovenska premiera digitalno restavriranega filma v sklopu stoletnice avtorjevega rojstva!

Organizacija: Visit Kranj
Partnerji: Zavod Carnica, Layerjeva hiša, Neskončno Kranj 2025, Mestna občina Kranj, Slovenski filmski center, Filmski arhiv pri arhivu RS, Slovenska kinoteka, TAM-TAM Inštitut