Urad za splošne zadeve

Mateja Koprivec,

vodja Urada za splošne zadeve

 

 

T: 04 237 31 21

E: mateja.koprivec@kranj.si

 

 

 

 

 

 

 

 

Svetlana Draksler

tajništvo urada

telefon: 04 2373 121

lokacija pisarne: I/159

 

Pravna služba
 

Sabina Metelko

občinska odvetnica

telefon: 04 2373 132

lokacija pisarne: I/149

Živa Okorn

občinska odvetnica (odstotna, nadomešča: Ana Berglez)

telefon: 04 2373 373

lokacija pisarne: I/148

Ana Berglez

občinska odvetnica 

telefon: 04 2373 373

lokacija pisarne: I/148

 

Služba za upravljanje in gospodarjenje z nepremičninami
 

Milojka Ažman

občinska stanovanja, subvencioniranje stanovanjskih najemnin

telefon: 04 2373 373

lokacija pisarne: I/148

Zora Černe

premoženjsko pravne zadeve

telefon: 04 2373 117

lokacija pisarne: I/145

Klemen Kastelic

premoženjsko pravne zadeve

telefon: 04 2373 115

lokacija pisarne: I/147

Tomo Bradaška

občinska stanovanja, počitniške kapacitete

telefon: 04 2373 163

lokacija pisarne: I/155

Karel Piškur

občinski poslovni prostori, vzdrževanje občinskih stanovanj

telefon: 04 2373 195

lokacija pisarne: p/88

Miha Šubic

premožensko pravne zadeve

telefon: 04 2373 142

lokacija pisarne: p/110

 

Kadrovska služba
 

Urša Urška Nadižar

kadrovske zadeve

telefon: 04 2373 129

lokacija pisarne: I/158

Katja Sušnik

kadrovske zadeve

telefon: 04 2373 117

lokacija pisarne: I/158

 

Glavna sprejemna pisarna
 
Nataša Malovrh 

psprejemna pisarna

telefon: 04 2373 192

lokacija pisarne: pI/110a

Marjeta Pirš

sprejemna pisarna

telefon: 04 2373 587

lokacija pisarne: p/110

Milica Korošec

glavna pisarna

telefon: 04 2373 188

lokacija pisarne: p/108

Ika Filipović

odprema pošte

telefon: 04 2373 118

lokacija pisarne: p/107a

 

 

Urad za splošne zadeve opravlja naslednje naloge:

  • načrtuje, spremlja, analizira in izvaja naloge organizacijsko-kadrovske funkcije za občinsko upravo in pripravlja letne načrte usposabljanja in izobraževanja kadrov ter pripravlja letne načrte izvedbe letnih razgovorov,
  • izvaja s proračunom sprejeti načrt delovnih mest,
  • načrtuje in izvaja strokovne naloge v okviru zaposlovanja kadrov (priprava in izvedba javnih natečajev in razpisov, priprava zaposlitvenih pogodb, sklepov, odločb ter izvajanje drugih kadrovskih aktivnosti (spremljanje napredovanj),
  • izvaja disciplinske in odškodninske postopke v okviru delovnih razmerij,
  • pripravlja in pravno presoja gradiva, ki jih občinska uprava pripravlja za svet in druge organe občine,
  • vodi upravni postopek na prvi in drugi stopnji,
  • pripravlja in izvaja proračun s področja urada,
  • pripravlja strokovne podlage in razpisne dokumentacije za javna naročila s področja urada,
  • podaja pravna mnenja za potrebe občine in druge,
  • zastopa občino pred sodišči in drugimi organi,
  • pripravlja in vlaga tožbe, izvršbe in druga pravna sredstva,
  • sestavlja predloge pogodb, ocenjuje in pregleduje osnutke predlaganih pogodb in skrbi za vodenje postopkov sklepanja pogodb za občino,
  • vodi evidenco vseh sklenjenih pogodb s strani občine,
  • skrbi za vodenje upravnih evidenc,
  • vodi evidenco zemljišč in drugih nepremičnin v lasti občine,
  • vodi register stanovanj in poslovnih prostorov,
  • vlaga zemljiškoknjižne predloge,
  • načrtuje, organizira in vodi gospodarjenje s počitniškimi objekti,
  • upravlja in gospodari z zemljišči v lasti občine,
  • opravlja upravna in strokovna opravila v zvezi s postopki denacionalizacije,
  • pripravlja in vlaga tožbe za izselitev ter pripravlja in vlaga izvršbe za izselitev in izvršbe zaradi neplačevanja najemnin za stanovanja ali poslovne prostore,
  • pripravlja in vlaga izvršbe zaradi neplačevanja najemnin ali kupnin za zemljišča,
  • pripravlja gradiva glede predkupnih pravic in odloča o predkupnih pravicah,
  • vodi postopke glede določitve javnega dobra in izvzema iz javnega dobra za nepremičnine,
  • vodi postopke pridobivanja in razpolaganja z nepremičninami (odkupi, prodaje, zamenjave in drugo),
  • vodi postopke glede določitve služnosti in podelitve stavbnih pravic,
  • upravlja in gospodari s stanovanji in poslovnimi prostori v lasti občine,
  • upravlja s poslovno stavbo občine,
  • skrbi za zavarovanje stanovanj, poslovnih prostorov, stavbe občine, drugih stavb in prostorov v lasti občine in za zavarovanje splošne odgovornosti,
  • opravlja upravna in strokovna opravila v zvezi s postopki denacionalizacije,
  • organizira naloge pisarniškega poslovanja,
  • organizira in opravlja naloge sprejemne pisarne v skladu s predpisanim načinom pisarniškega poslovanja in ravnanja z dokumentarnim gradivom,
  • sprejema in odpravlja pošto,
  • vodi razvid zadev in dokumentov,
  • izvaja naloge telefonske centrale,
  • opravlja druge upravne in strokovne naloge s svojega delovnega področja.