Koristne informacije za komunalne in poštne storitve

Zaradi zaprtja izobraževalnih ustanov, lokalov in odpovedi različnih dogodkov vse več ljudi zadržuje doma. Iz Komunale Kranj sporočajo, da tudi v času izrednih razmer zagotavljajo nemoteno delovanje vseh vitalnih gospodarskih javnih služb, kamor sodi tudi oskrba s pitno vodo.

Kljub zmanjšanju dela na terenu in ob dodatnih previdnostnih ukrepih se vseeno lahko zgodi nepredvidena okvara na vodovodnem omrežju in posledično občasna prekinitev oskrbe s pitno vodo. Zato Komunala Kranj vse uporabnike poziva, da se prijavijo na brezplačno obveščanje o moteni oskrbi s pitno vodo.

Prijave motenj v oskrbi s pitno vodo

Tako lahko poskrbijo, da bodo informacije pravi čas prišle do naslovnika. Obvestilo bodo poslali na elektronski naslov oz. SMS v času, ko bo oskrba s pitno vodo prekinjena. Pravočasno bodo opozorili tudi na morebitno sanitarno neustreznost vode in potrebne ukrepe.

Prijava je mogoča prek:

Dehidrirano blato

Zaradi izrednih razmer širjenja epidemije koronavirusa bo do nadaljnjega moten prevzem dehidriranega blata s strani prevzemnika. Posledično bi lahko v določenih primerih prišlo do minimalnih emisij vonjav v okolje. Razlog so polni zalogovniki blata na Centralni čistilni napravi Kranj. S Komunale Kranj sporočajo, da se trudijo pridobiti prevzemnike blata v najkrajšem času.

Na pošto samo z nujnimi stvarmi

Pošta Slovenije je uporabnike svojih storitev obvestila, da še vedno zagotavlja vse storitve. Vendar poziva uporabnike, da obiščejo pošto oz. se poslužujejo uporabe poštnih storitev le, če je to nujno potrebno. Če uporabniki presodijo, da gre za nujno storitev, jih pošta vseeno poziva naj se v prihodnjih dneh ne poslužujejo storitev, kot so odkupnina, povratnica ali kakršnih koli drugih storitev, pri katerih je potreben fizični stik poštnega osebja z naslovnikom.