Sektor za finance in splošne zadeve
Sektor za finance in splošne zadeve organizira, usklajuje in nadzira delo oddelkov, ki delujejo v okviru tega sektorja. V okviru sektorja delujejo Oddelek za finance, Oddelek za pravne in kadrovske zadeve, Oddelek za splošne zadeve in civilno zaščito ter reševanje, Oddelek za skupno nabavo in javna naročila.
Sektor za finance in splošne zadeve na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
- organizira, usklajuje in nadzira delo oddelkov, ki delujejo v okviru tega sektorja,
- nudi strokovno podporo ostalim notranjim organizacijskim enotam,
- v okviru pristojnosti sektorja skrbi za izvrševanje proračuna v skladu s predpisi.
Oddelek za finance na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
- opravlja strokovne naloge pri pripravi in izvrševanju proračuna, rebalansa proračuna, zaključnega računa proračuna in poročila o realizaciji proračuna,
- koordinira in opravlja nadzor nad uporabo proračuna pri neposrednih in posrednih uporabnikih ter obvešča župana in direktorja o morebitnih nepravilnostih ter predlaga ustrezne ukrepe,
- skrbi za izvrševanje proračuna v skladu s predpisi,
- pripravlja in vodi premoženjsko bilanco MOK,
- vodi gospodarjenje z finančnim premoženjem MOK,
- opravlja naloge ravnanja s finančnim premoženjem MOK,
- vodi knjigovodstvo proračuna ter pripravlja analize in finančna poročila,
- opravlja knjigovodsko-računovodska dela za Mestni svet, nadzorni odbor, župana, mestno upravo, organe skupne občinske uprave, krajevne skupnosti in občinske sklade,
- skrbi za obračun plač in drugih osebnih prejemkov,
- zagotavlja strokovno pomoč mestni upravi pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in posamičnih aktov s področja javnih financ,
- daje strokovno mnenje o skladnosti investicijskih programov s finančnimi viri,
- daje mnenje k gradivu za mestni svet, ki ima finančne posledice in ga pripravi mestna uprava,
- izvaja administrativne in strokovne naloge za organe skupne občinske uprave.
Oddelek za pravne in kadrovske zadeve na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
- načrtuje, spremlja, analizira in izvaja naloge organizacijsko-kadrovske funkcije za mestno upravo in organe skupnih občinskih uprav, za katere ima MOK status delodajalca in pripravlja letne načrte usposabljanja in izobraževanja kadrov,
- izvaja s proračunom sprejeti kadrovski načrt,
- načrtuje in izvaja strokovne naloge v okviru zaposlovanja kadrov (priprava in izvedba javnih natečajev in razpisov, priprava zaposlitvenih pogodb, sklepov, odločb ter izvajanje drugih nalog na področju upravljanja s kadrovskimi viri),
- izvaja disciplinske in odškodninske postopke v okviru delovnih razmerij,
- opravlja pravne preglede osnutkov in predlogov aktov MOK, ki jih sprejema mestni svet na predlog župana ali župan, z vidika skladnosti z ustavo, zakoni in podzakonskimi akti in z vidika nomotehnične urejenosti,
- pripravlja in pravno presoja gradiva, ki jih mestna uprava pripravlja za druge organe občine,
- podaja pravna mnenja v zadevah iz pristojnosti MOK,
- zastopa MOK v sodnih, upravnih in denacionalizacijskih postopkih ter v postopkih mediacije,
- vodi evidence sodnih postopkov, v katerih je udeležena MOK,
- skrbi za izvrševanje pravnomočnih sodnih in upravnih odločb,
- sodeluje pri sporazumnem reševanju nesoglasij ter sporov, vezanih na pogodbena določila,
- sodeluje v postopkih doseganja sporazumov s strankami o odškodninah in nadomestilih,
- pripravlja predloge pogodb in opravlja pravne preglede predlaganih pogodb, ki jih pripravijo druge notranje organizacijske enote MOK,
- skrbi za vodenje upravnih evidenc,
- vodi evidenco zemljišč in drugih nepremičnin v lasti MOK,
- vlaga zemljiškoknjižne predloge oziroma izvaja naloge, ki jih za občinske uprave določa zakon, ki ureja zemljiško knjigo,
- pripravlja pravne podlage v zvezi z upravljanjem in gospodarjenjem z nepremičninami v lasti MOK,
- pripravlja gradiva v zvezi z uveljavljanjem predkupnih pravic,
- v zvezi z nepremičninami vodi postopke glede določitve in izvzema iz javnega dobra,
- vodi postopke pridobivanja in razpolaganja z nepremičninami (odkupi, prodaje, zamenjave in drugo),
- vodi postopke glede določitve služnosti in podelitve stavbnih pravic,
- izvaja stanovanjsko politiko MOK,
- upravlja in gospodari s stanovanji in poslovnimi prostori v lasti MOK,
- vodi register stanovanj in upravnikov ter evidenco poslovnih prostorov in stanovanj, ki niso v pristojnosti drugih notranjih organizacijskih enot,
- načrtuje, organizira in vodi gospodarjenje s počitniškimi objekti,
- pripravlja in vlaga tožbe za izselitev ter pripravlja in vlaga izvršbe za izselitev in izvršbe zaradi neplačevanja najemnin za stanovanja ali poslovne prostore,
- pripravlja in vlaga izvršbe zaradi neplačevanja najemnin ali kupnin za zemljišča,
- opravlja naloge pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
Oddelek za splošne zadeve in civilno zaščito ter reševanje na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
- upravlja s poslovno stavbo MOK,
- skrbi za zavarovanje stanovanj, poslovnih prostorov, stavbe MOK, drugih stavb in prostorov v lasti MOK in za zavarovanje splošne odgovornosti,
- organizira naloge pisarniškega poslovanja,
- organizira in opravlja naloge sprejemne pisarne v skladu s predpisanim načinom pisarniškega poslovanja in ravnanja z dokumentarnim gradivom,
- sprejema in odpravlja pošto,
- vodi razvid zadev in dokumentov,
- izvaja naloge telefonske centrale,
- vodi evidenco vseh sklenjenih pogodb s strani MOK,
- načrtuje, organizira in vodi gospodarjenje z zgradbo MOK, voznim parkom in drugimi materialno tehničnimi sredstvi,
- izvaja aktivnosti tehničnega vzdrževanja objektov MOK in voznega parka,
- vodi evidenco razporeda zasedenosti službenih vozil in skrbi za brezhibnost in urejenost vozil,
- izvaja aktivnosti centralnega elektronskega in fizičnega arhiviranja gradiv,
- skrbi za kopiranje obsežnejših gradiv za potrebe mestne uprave ter organov skupne občinske uprave in gradiv za potrebe mestnega sveta,
- izvaja administrativne in strokovne naloge za organe skupne občinske uprave,
- koordinira in poskrbi za obravnavo pobud, mnenj in vprašanj, podanih s strani javnosti v zvezi z delovanjem mestne uprave,
- sprejema in obravnava pobude, mnenja in pritožbe občanov MOK ter drugih fizičnih in pravnih oseb,
- neposredno nudi pomoč pri načrtovanju, organiziranju, vodenju, usmerjanju in nadziranju nalog pri pripravah načrtov zaščite in reševanja in nalog v primeru naravnih in drugih nesreč, enotam za reševanje in pomoč v občini, Civilni zaščiti, jamarjem, kinologom, potapljačem, Gorski reševalni službi, tabornikom, Gasilsko reševalni službi, prostovoljnim gasilskim društvom, Rdečemu križu,
- uresničuje koncept zaščite in reševanja v občini z izdelavo vizije, ciljev, strategije in iskanja sredstev in orodij z vsemi subjekti, ki so zakonsko opredeljeni na omenjenem področju (enote civilne zaščite, Gasilsko reševalna služba, Gasilska zveza, prostovoljna gasilska društva, Rdeči križ, Zdravstveni dom, Policija, inšpekcijski organi …),
- usklajuje in koordinira z ostalimi nosilci zaščite in reševanja po načelu subordinacije (MORS – Uprava za zaščito in reševanje, MORS – Inšpektorat za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Vlada RS – Odbor za razpolaganje s sredstvi požarnega sklada, URSZR – Izpostava Kranj, Policija, Slovenska vojska …),
- načrtuje, usklajuje izdeluje, evalvira Načrte zaščite in reševanja (poplava, požar, jedrska nesreča, železniška nesreča, potres …) in druge podzakonsko opredeljene akte z ostalimi zakonsko opredeljenimi nosilci,
- pripravlja, spremlja ter izvaja letni načrt varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
- skrbi za izdelavo ocene ogroženosti ter za načrte za zaščito, reševanja in pomoč,
- skrbi za koordinacijo in organizacijo civilne zaščite, požarne varnosti in reševanja v primeru naravnih in drugih nesreč ter vse povezane naloge sodelovanja in koordiniranja z drugimi za to pristojnimi osebami in organi na omenjenem področju dela.
Oddelek za skupno nabavo in javna naročila na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
- pripravlja letni plan nabave za MOK,
- skrbi za koordiniranje in izpeljavo celotnega nabavnega postopka MOK,
- načrtuje, nabavlja in vodi razvid materialno tehničnih sredstev za potrebe delovanja MOK,
- vodi in izvaja izvedbo postopkov javnega naročanja na podlagi zakona, ki ureja javno naročanje, za vse uporabnike proračuna MOK,
- opravlja nadzor v zvezi z izvedbo javnih naročil, ki jih izvajajo druge notranje organizacijske enote,
- vodi evidenco postopkov javnega naročanja, vključno z javnimi naročili, katerih ocenjena vrednost je nižja od mejnih vrednosti, določenimi s predpisi s področja javnega naročanja.
vodja sektorja |
telefon: 04 2373 170 lokacija pisarne: C III/240 |
Oddelek za pravne in kadrovske zadeve |
|
vodja oddelka |
telefon: 04 2373 121 lokacija pisarne: I/157 |
občinska stanovanja, subvencioniranje stanovanjskih najemnin |
telefon: 04 2373 158 lokacija pisarne: I/146 |
občinska odvetnica |
telefon: 04 2373 373 lokacija pisarne: I/148 |
občinska stanovanja, počitniške kapacitete |
telefon: 04 2373 163 lokacija pisarne: I/155 |
premoženjsko pravne zadeve |
telefon: 04 2373 131 lokacija pisarne: I/145 |
tajništvo oddelka |
telefon: 04 2373 121 lokacija pisarne: I/156 |
premoženjsko pravne zadeve |
telefon: 04 2373 115 lokacija pisarne: I/147 |
občinska odvetnica |
telefon: 04 2373 132 lokacija pisarne: I/149 |
kadrovske zadeve |
telefon: 04 2373 129 lokacija pisarne: I/158 |
občinska odvetnica |
telefon: 04 2373 585 lokacija pisarne: I/152 |
občinska odvetnica |
telefon: 04 2373 137 lokacija pisarne: I/152 |
občinski poslovni prostori, vzdrževanje občinskih stanovanj |
telefon: 04 2373 195 lokacija pisarne: I/160 |
kadrovske zadeve |
telefon: 04 2373 117 lokacija pisarne: I/158a |
premoženjsko pravne zadeve |
telefon: 04 2373 142 lokacija pisarne: p/151 |
Oddelek za splošne zadeve in civilno zaščito ter reševanje | |
vodja oddelka |
telefon: 04 2373 110 lokacija pisarne: p/106 |
vzdrževanje |
telefon: 04 2373 191 lokacija pisarne: k/41 |
arhiv, civilna zaščita |
telefon: 04 2373 187 lokacija pisarne: p/107 |
tajništvo oddelka |
telefon: 04 2373 110 lokacija pisarne: p/105 |
delovodja V, sprejemna pisarna, arhiv
|
telefon: 04 2373 125 lokacija pisarne: p/91 |
arhiv, civilna zaščita |
telefon: 04 2373 366 lokacija pisarne: p/102 |
vzdrževanje |
telefon: 04 2373 109 lokacija pisarne: k/41 |
delovodja V (CZ) |
telefon: 04 2373 141 lokacija pisarne: p/91 |
glavna in sprejemna pis. - delovodja V |
telefon: 04 2373 587 lokacija pisarne: SP |
glavna in sprejemna pis. - delovodja V |
telefon: 04 2373 188 lokacija pisarne: 108 |
arhiv |
telefon: 04 2373 168 lokacija pisarne: p/110a |
glavna in sprejemna pis. - delovodja V |
telefon: 04 2373 374 lokacija pisarne: 107a |
Oddelek za skupno nabavo in javna naročila |
|
podsekretar - vodja oddelka; investicije; JAVNA NAR |
telefon: 04 2373 199 lokacija pisarne: p/89a |
viš. svetovalec III |
telefon: 04 2373 207 lokacija pisarne: p/88a |
podsekretar JAVNA NAROČILA |
telefon: 04 2373 120 lokacija pisarne: p/88 |
Oddelek za finance | |
Aljaž Tanja viš. svet - vodja OF |
telefon: 04 2373 173 lokacija pisarne: mansarda - 235 |
Burja Klavdija delovodja V |
telefon: 04 2373 267
|
Jerončič Marija Maruša finančnik VI. stanov. posojila |
telefon: 04 2373 179 lokacija pisarne: mansarda - 238 |
Kavar Marija Mici delovodja V |
telefon: 04 2373 170 lokacija pisarne: mansarda - 239 |
Kern Leja delovodja V - plače, sejnine |
telefon: 04 2373 185 lokacija pisarne: mansarda - 245 |
Kne Mateja delovodja V |
telefon: 04 2373 176 lokacija pisarne: mansarda - 235 |
Končan Polonca delovodja V za KS |
telefon: 04 2373 180 lokacija pisarne: mansarda - 235 |
Kunstelj Saša Odd. za fin. - finančnik VII/2 - II |
telefon: 04 2373 352 lokacija pisarne: mansarda - 246 |
Latinčić Suzana knjigovodja VII/1 knjiži prispele račune |
telefon: 04 2373 177 lokacija pisarne: mansarda - 241 |
Lokar Perkovič Magda delovodja V |
telefon: 04 2373 582 lokacija pisarne: mansarda - 236 |
Soklič Marjana delovodja V OS, DI, mat. knj. |
telefon: 04 2373 172 lokacija pisarne: mansarda - 242 |
Tancar Polona delovodja V |
telefon: 04 2373 268 lokacija pisarne: mansarda - 235 |
Trnovec Andreja delovodja V |
telefon: 04 2373 175 lokacija pisarne: mansarda - 236 |
Brigita Urbanc finančnik V - tajnica oddelka |
telefon: 04 2373 170 lokacija pisarne: mansarda - 241 |
Žerovnik Martina odd. za fin. - računovodja VII/2 - II |
telefon: 04 2373 178 lokacija pisarne: mansarda - 237 |