Skupna občinska uprava občin Gorenjske
Direktor skupne občinske uprave
Sašo Govekar - po pooblastilu
T: 04 237 31 97
E: medobcinska.inspekcija@kranj.si
Sedež: Slovenski trg 1, 4000 Kranj
Skupna občinska uprava občin Gorenjske (SOU OG) je organ skupne občinske uprave 7 občin ustanoviteljic: Mestne občine Kranj, Občine Cerklje na Gorenjskem, Občine Jezersko, Občine Naklo, Občine Preddvor, Občine Šenčur in Občine Tržič. SOU OG izvaja naloge na treh delovnih področjih (občinsko inšpekcijsko nadzorstvo, občinsko redarstvo in notranja revizija).
Pregled nalog, ki se izvajajo za posamezne občine:
|
MOK |
Cerklje |
Jezersko |
Naklo |
Preddvor |
Šenčur |
Tržič |
občinsko inšpekcijsko nadzorstvo |
X |
X |
X |
|
X |
X |
X |
občinsko redarstvo |
X |
X |
X |
|
X |
X |
X |
notranja revizija |
X |
|
|
X |
X |
|
X |
Delovno mesto | Ime in priimek | Telefon |
Številka za prijave in informacije | 04 237 31 97 | |
inšpektor svetnik | Barbara Metelko | 04 237 32 16 |
inšpektor svetnik | Slavka Remic | 04 237 33 56 |
inšpektor svetnik | Robert Zadnik | 04 237 33 61 |
inšpektor | Mojca Trilar | 04 237 31 46 |
Občinski inšpektorji Skupne občinske uprave občin Gorenjske v skladu z zakonodajo in ustanovitvenim aktom SOU OG opravljajo nadzorne naloge in nastopajo kot prekrškovni organ tiste občine, na območju katere se nadzor in ukrepi izvajajo.
Cilj delovanja medobčinske inšpekcije je doseči pri občanih in pri zavezancih v inšpekcijskih in prekrškovnih postopkih doslednejše spoštovanje predpisov na področju zagotavljanja varnosti cestnega prometa, varstva javnega reda in miru, varovanja okolja, urejanja cestne in komunalne infrastrukture, vodenja evidence gostov, odvajanja turistične takse, skladnosti enostavnih objektov z določili prostorskih aktov ter ostalih področij urejenih z zakonodajo ter občinskimi odloki, ki so v pristojnosti medobčinske inšpekcije.
V skladu z Zakonom o inšpekcijskem nadzoru, Zakonom o prekrških, Zakonom o splošnem upravnem postopku, Zakonom o spodbujanju in razvoju turizma, Zakonom o prijavi prebivališča, Zakonom o pravilih cestnega prometa, Zakonom o cestah, Zakonom o varstvu okolja in Gradbenim zakonom ter na podlagi odlokov lokalnih skupnosti, medobčinski inšpektorji izvajajo redni tedenski in mesečni ter izredni inšpekcijski nadzor na področju:
- občinskih cest,
- kanalizacije,
- plakatiranja,
- nad enostavnimi objekti oziroma gradnjami, za katere po gradbeni zakonodaji ni predpisano gradbeno dovoljenje,
- vključevanju v redni odvoz in ravnanje s komunalnimi odpadki,
- oskrbi s pitno vodo,
- odvajanju in čiščenju komunalnih odpadnih in padavinskih voda,
- urejanju pokopališč,
- pokopališki in pogrebni dejavnosti,
- rabe javnih površin,
- turistične takse,
- javnega reda in miru,
- o avto taksi prevozih,
- na podlagi drugih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za inšpekcijski nadzor.
Prijave in pobude za ukrepanje medobčinskih inšpektorjev se lahko posreduje pisno, po telefonu, osebno ali po e-pošti. Obravnavajo se vse vloge, tudi anonimne. V inšpekcijskem postopku se varuje tajnost vlagatelja prijave. Fizična oseba, ki poda lažno prijavo se na podlagi Zakona o inšpekcijskem nadzoru kaznuje z globo 500,00 €.
Medobčinsko redarstvo
Vodja medobčinskega redarstva
Sandi Pavlović – medobčinski redar višji svetovalec
T: 04 237 31 97
E: medobcinsko.redarstvo@kranj.si
Delovno mesto | Ime in priimek | Telefon |
Številka za prijave in informacije | 080 42 52 | |
inšpektor | Aleš Bizjan | 04 237 33 51 |
medobčinski redar svetovalec | Nejc Bizant | 04 237 33 59 |
medobčinski redar svetovalec | Natalija Golob | 04 237 32 02 |
medobčinski redar svetovalec | Dejan Podjed | 04 237 33 60 |
medobčinski redar vodja skupine | Andreja Meglič | 04 237 33 57 |
medobčinski redar vodja skupine | Damir Salihović | 04 237 33 53 |
medobčinski redar vodja skupine | Irena Žagar | 04 237 32 12 |
medobčinski redar vodja skupine | Miodrag Krejić | 04 237 32 14 |
medobčinski redar vodja skupine |
Erik Melihen | 04 237 31 26 |
medobčinski redar | Ivan Peternelj | 04 237 32 03 |
višji referent I | Irena Košir Ropret | 04 237 33 64 |
referent | Tatjana Bilbija | 04 237 31 97 |
medobčinski redar pripravnik | Tadej Prosen | 04 237 33 58 |
Pooblastila in pristojnosti za izvajanje nalog redarstva so opredeljene v Zakonu o občinskem redarstvu - ZOred, v občinskih programih varnosti pa so določeni cilji, kam je v posamezni občini potrebno usmeriti težišče delovanja. Redarski nadzor opravljajo redarji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi.
Medobčinski redarji so v skladu z Zakonom o občinskem redarstvu, Zakonom o varstvu javnega reda in miru, Zakonom o cestah, Zakonom o pravilih cestnega prometa, Zakonom o zaščiti živali in posameznih občinskih odlokih pristojni:
- nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih,
- varovati ceste in okolje v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij,
- skrbeti za varnost na občinskih javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah,
- varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščino,
- vzdrževati javni red in mir
Prijava Medobčinskemu redarstvu
Občinski program varnosti Mestne občine Kranj
Pravilnik o odstranitvi/hrambi/izdaji/prodaji/ ali razgradnji vozil
Skupna služba notranje revizije
Vodja skupne službe notranje revizije
Eva Mlakar – notranji revizor sekretar – vodja službe
T: 04 237 32 22
Delovno mesto | Ime in priimek | Telefon |
notranji revizor podsekretar | Saša Burja | 04 237 33 78 |
notranji revizor podsekretar | Marjana Eržen | 04 237 31 24 |
notranji revizor podsekretar | Urša Ilovar | 04 237 33 69 |
V skladu z določili 100. člena Zakona o javnih financah so predstojniki neposrednega in posrednega proračunskega uporabnika, v občinah so to župani, v krajevnih skupnostih predsedniki krajevnih skupnosti, pri posrednih proračunskih uporabnikih pa direktorji oz. ravnatelji, odgovorni za vzpostavitev in delovanje ustreznega sistema finančnega poslovodenja in kontrol ter notranjega revidiranja. V Pravilniku o usmeritvah za usklajeno delovanje sistema notranjega nadzora javnih financ je določena meja, kdaj so proračunski uporabniki dolžni zagotoviti notranjo revizijo svojega poslovanja vsako leto oziroma, kdaj so jo dolžni zagotoviti najmanj enkrat v obdobju vsakih treh let.
Skupna služba notranje revizije izvaja naslednje naloge:
- izvaja stalni in celoviti nadzor nad pravilnostjo in smotrnostjo poslovanja občine kot celote, neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna ter institucij, v katerih ima občina delež ali jim daje pomoč,
- svetuje na področju obvladovanja tveganj, notranjih kontrol in postopkov poslovodenja,
- opravlja druge upravne in strokovne naloge s svojega delovnega področja,
- vodi upravni postopek na prvi in drugi stopnji iz pristojnosti Skupne službe notranje revizije,
- pripravlja in izvaja proračun s področja Skupne službe notranje revizije,
- pripravlja strokovne podlage in razpisne dokumentacije za javna naročila s področja Skupne službe notranje revizije.