Modna revija ponovne uporabe in predstavitev nove blagovne znamke Kr' loop
Fundacija Vincenca Drakslerja bo v petek, 20. junija 2025, ob 18. uri na Glavnem trgu v Kranju organizirala modno revijo, na kateri bo prvič javno predstavljena nova blagovna znamka oblačil Kr’loop. Znamka temelji na principih krožnega gospodarstva, ponovne uporabe in lokalne trajnostne proizvodnje.
Kr’loop vključuje oblačila, ki so bila predelana iz zavrženih in obnovljenih kosov. Vsak izdelek nosi s seboj zgodbo – tako o materialih kot o ljudeh, ki sodelujejo v postopku njihove obnove. V Fundaciji poudarjajo, da blagovna znamka presega klasični koncept mode, saj predstavlja preplet socialne vključenosti, ustvarjalnosti in odgovornega odnosa do okolja.
Ime Kr’loop združuje dve sporočilni komponenti: Kr kot Kranj – simbol lokalnosti in povezanosti s skupnostjo, loop kot zanka – simbol nenehnega kroženja materialov in trajnostnega pristopa.
»Kr’loop ni zgolj blagovna znamka. Je gibanje. Je pogum, odgovornost in klic k spremembi,« poudarjajo v Fundaciji Vincenca Drakslerja. Predstavitev nove znamke je del širših prizadevanj Fundacije za večjo prepoznavnost ponovne uporabe in trajnostne mode.
»Z novo blagovno znamko Kr' loop želimo doseči večjo prepoznavnost Fundacije in ljudi spodbuditi k razmisleku o ponovni uporabi. Hkrati pa s tem ohranjamo spomin na Vincenca Drakslerja, našega ustanovitelja in častnega občana Mestne občine Kranj. Fundacija se razvija – ne le kot prostor za reintegracijo odvisnikov, ampak kot ustvarjalno in trajnostno središče,« je povedal predsednik uprave Fundacije Vincenca Drakslerja Bojan Potočnik.
»Fundacija Vincenca Drakslerja ima za Kranj izjemno vrednost. Nova blagovna znamka Kr' loop je odličen primer, kako lahko družbeno odgovorno delo združimo z ustvarjalnostjo in okoljskim zavedanjem. Želim si, da ta blagovna znamka zaživi med ljudmi, saj predstavlja prihodnost – trajnostno, solidarno in lokalno usmerjeno,« je izpostavil župan Mestne občine Kranj Matjaž Rakovec.
Modna revija bo postregla z vpogledom v alternativni pristop k oblačilni industriji in potrošnji. Organizatorji želijo spodbuditi premislek o hitri modi ter promovirati vrednote ponovne uporabe, socialne odgovornosti in lokalne ustvarjalnosti.