Začetek izgradnje komunalne infrastrukture Golnik–Mlaka

Župan Mestne občine Kranj Matjaž Rakovec in direktorica podjetja Hip plus iz Vač Klavdija Babnik sta danes v prostorih Mestne občine Kranj (MOK) slavnostno podpisala pogodbo o izgradnji komunalne infrastrukture Golnik–Mlaka. Slabih 3,4 milijona evrov vreden projekt bo bistveno pripomogel k čistejšemu okolju, saj bo nov sistem odpadno vodo po izgradnji usmeril v novo čistilno napravo na Zarici, stara in dotrajana čistilna naprava na Golniku pa ne bo več v uporabi. MOK je za projekt uspela pridobiti tudi milijon evrov evropskega sofinanciranja iz naslova Načrta za okrevanje in odpornost.

 

»Zelo vesel sem, da bodo gradbena dela stekla praktično takoj po podpisu pogodbe. Izgradnja komunalne infrastrukture in priključitev na že zgrajen sistem, ki odpadno vodo odvaja vse do moderne čistilne naprave na Zarici, je ključnega pomena za čisto okolje, za čistejše potoke na tem koncu in nenazadnje za čistejšo Kokro,« je povedal župan MOK Matjaž Rakovec.

 

Pogodbena vrednost vseh del vključno z DDV je torej 3,38 milijona evrov, milijon evrov je vrednost sofinanciranja, dobrih sto tisoč evrov pa je vrednost ostalih del (projektna in investicijska dokumentacija, nadzor). Nadzor bo opravljal Domplan, projekt pa je pripravila Komunala Kranj. Dela bodo predvidoma končana do konca leta.

 

Projekt obsega izgradnjo primarnega kanalizacijskega omrežja med Mlako in Golnikom v dolžini 7.250 metrov. Trasa kanalizacije vodi tudi skozi naselji Tenetiše in Letenice, kar bo omogočilo kasnejši priklop objektov v naseljih ob tej trasi na kanalizacijo. Zgrajeni bosta tudi dve črpališči, eno v Letenicah in eno na Mlaki. Na krajšem odseku na Golniku bo vzporedno s fekalno kanalizacijo zgrajen tudi kanal za odvodnjavanje padavinskih vod, obnovili bodo tudi vodovod. Na vseh glavnih cestah (regionalna cesta, cesta skozi Tenetiše in cesta na Golniku) bodo dela potekala ob polovičnih zaporah cest, na ostali trasi pa bo potrebna popolna zapora, o čemer pa bo MOK uporabnike sproti obveščala.

 

»Dela bodo kar zahtevna, največji izziv pa obstoječa infrastruktura na trasi nove. Če ne bo kakšnih presenečenj ob sami gradnji, se bomo seveda držali zastavljenih rokov,« pa je ob podpisu pogodbe povedal vodja del v podjetju Hip plus Lado Babnik.